Virus

Just varit och handlat, ska strax ta itu med lite plugg. Senaste dagar har varit omtumlande, har ett virus i kroppen som vägrar gå över vilket gör att jag låtit bli att träna. Väldigt frustrerande. Känns som alla delar av mig har växtvärk. Jag avskyr känslan av att vara hindrad- nu när min kropp äntligen vill träna. Samtidigt kan det kanske vara bra med ett par dagars vila- har tränat varje dag senaste tiden vilket jag inte är van vid. Men men, nya tag när jag känner mig kryare. Jag hoppas att det går över snart- blir galen!

Kommentarer
Maria säger:

Visst är det störande att man inte klarar av att göra det man vill göra! Ibland så behöver kroppen bara vila och återhämta sig lite så att man snart är tillbaka "fit for fight"! :-) Krya på dig! Kram! Maria

Svar: Super störigt! Men snart börjar en ny vecka och nya tag. Ska bli skönt att komma igång igen! :-D

2013-03-03 | 13:27:30
Bloggadress: http://www.alamaria.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback