vad är det som går och går men aldrig kommer fram?

tröjor blir luftigare och byxor kasar ner.
ändå har jag svårt att se det själv. Jag känner mig piggare i kropp och själ, starkare både fysiskt och mentalt. Men definitivt inte mindre. I speglen ser jag knappt någon förändring alls, trots att vänner familj och bekanta lägger märke till mina framsteg. Jag ser dem inte, vilket är frustrerande. Men fortsätter jag som jag gjort, lär även jag märka. Haha! Förhoppningsvis!
 
Dagen har varit lååång. Är så galet stressad med all skola just nu att jag knappt har tid åt mig själv. Hinner inte umgås, hinner inte med att sova... Obalans just nu.
Sprang 30 minuter, vilket var jäkligt skönt. Rensade tankarna massor! :)
Hoppas ni har haft en fin dag!
 

Kommentarer
Maria säger:

Jag vet precis vad du menar med att uppleva att skillnaden inte märks och syns spegeln. Av någon knäpp anledning så kan jag själv inte se skillnaden i spegeln, utan enbart via kläder, vågen, måttbandet och kameran. I spegeln så "ser" jag något annat än vad som märks i kläder, på vågen, genom måttbandet och kameran. Undra varför det är så? Jag vet att jag inte är ensam om att uppleva det så. Hur är det med dig? Mäter du dig, väger dig, fotar dig eller tittar du enbart i spegeln?

Svar: Väger och fotar mest :-) Borde egentligen mäta också, men har varit slarvig med det tyvärr! :P Det kommer troligtvis att synas ju mer jag tappar; helst vill man ju se resultat nu nu nu. haha!

2013-03-08 | 23:36:40
Bloggadress: http://www.alamaria.se/blogg
Smäm säger:

Jobbigt nr det känns som om man imte hinner med. Hoppas det är övergående :)

Angående kameran; Alla foton (förutom den på mig och Alfie i kyrkan) är tagna med Canon 7D och Canon vidvinkelobjektiv 17-40 mm. Kram

Svar: Tusen tack! Har tittat på just 7Dn innan och nu fått bekräftat att den är braaaa! :D Tack!

2013-03-10 | 15:53:52
Bloggadress: http://xn--smm-rla.se
Maria säger:

Av någon knäpp anledning så ser inte jag "hela dina kommentarer när du svarar på det jag har skrivit. Tänkte bara tala om det så du vet.

2013-03-10 | 16:05:13
Bloggadress: http://www.alamaria.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback