Att träna hemma!

Det går bra nu! Trots att jag inte kan gymma och gå på pass, då det tidigare i veckan var en stor brand i husen bredvid gymmet.  Senaste dagar har det alltså blivit mycket hemmaträning på min crosstrainer, vilket också är skönt! Har slängt ihop mitt eget pass, som består av 15 min kondition - styrka - 15 min kondition och slutligen styrka igen.  Fördelen med att träna hemma är att man enbart utmanar sig själv, vågar testa nya övningar på ett helt annat sätt. Det är kul- men idag hade jag sett fram emot ett spinning pass, som tyvärr inte blir av pga. farlig rök mm. Träningen har gett resultat, det syns och känns. Ser fram emot veckans vägning! :-)

Kommentarer
Maria säger:

Härligt!! :-) Fortsätt så!!

2013-02-08 | 14:02:25
Bloggadress: http://www.alamaria.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback